Sunday 22 January 2012

bahgia itu ape ?

herm , bahgia tuk stiap m'nusia nim x sama.
am i right ? totally right ! i knew it !
maybe tuk sstengah org , dieoram bahgia tyme nga kwn..
or maybe nga bf dieoram..
but for me, bahgia itu akn wujud d saat keenam enam famli members aku
uat something together2..


tp , itu smua sgt2 lah mustahil pd saat ini..


aku nk sgt go for a vacation wif my abah n umi (together)
sblom aku pjam kn mata tuk slama2 nye...
even tmpt tuh x jauh, tp itu sgt2 lar brmkna uat aku..
maybe saat2 indah itu x kn tiba mskipun stelah aku tiada..


y aku engt, last kteorang pegi olidey2 sama2 tyme 2007..
kteorang pegi genting highland...
tuh lar last vacation kteorang brsama2...


lps pd uh, lau pegi olidey nga umi... abh x ikot..
lau pegi olidey nga abh.. umi lak x ikot...
even pegi australia, umi ttap x ikot..
brmkna kah olidey gtu ?
the answer is NOP !


* Ya Rabb, Engkau satu kan lah kembali umi dan abah aku..
aku x maw mereka berpisah begini.. jauh kan lah penceraian dlm 
hubungan anak Adam ini, Ya Allah..
hanya padaMu aku meminta dan hanya padaMu jua aku berserah...
sedeyh sesangat !


see u later

No comments:

Post a Comment

>